Egzistencijalna kriza

Wikipedija definira egzistencijalnu krizu kao "stupanj razvoja na kojem pojedinac preispituje same temelje svog života: da li njegov ž...

Wikipedija definira egzistencijalnu krizu kao "stupanj razvoja na kojem pojedinac preispituje same temelje svog života: da li njegov život ima smisla, namjenu ili vrijednost". Takva je kriza, kažu, pokrenuta značajnim događajem u životu osobe. Uzrokuje preispitivanje vlastite egzistencije i uloge koju igramo u ovom svijetu. 




Pred gotovo dvije godine preselila sam u novi grad i započela novo putovanje. Odlučila da je vrijeme da upoznam samu sebe i dođem do dna ove stvari zvane život. Željela sam znati svoju svrhu, željela sam znati što je istinito. Osjećala sam se razočarano iz strane svijeta. Sve se je činilo zbunjujuće i zastrašujuće. Bila sam potpuno izgubljena. 

Započela sam svoju potragu. Morala sam pronaći nešto što će mi dati osjećaj stabilnosti. Morala sam pronaći nešto u svom životu što ima neki smisao. Uvijek sam znala da želim pridonijeti nešto veliko svijetu, ali što? Hoću li ikad pronaći stvar koju ću istinski željeti i voljeti raditi? Koje su moje strasti? Koji su moji talenti? Tko sam ja, zapravo?

Protekle sam se dvije godine trudila "riješiti egzistencijalnu krizu". Meditirala sam, molila sam. Bila sam na detoks dijetama. Čitala sam knjige. Razgovarala sam s anđelima. Vapila sam za pomoć. Pisala sam dnevnik i vježbala jogu. Crtala sam i plesala. Otvorila sam svoje srce, živjela u najvećoj zahvalnosti, davala bezuvjetnu ljubav i povezala se sa svojom duhovnom suštinom. Osjećam kao da sam proteklih godina provela moleći za odgovore, i sad se konačno osjećam kao da sam ih pronašla. 

Duboko u sebi sam znala da su odgovori u meni. Bilo je samo pitanje vremena kad ću ih pronaći na miran način i ne dopustiti da me strah odvrati da ih pronađem. 

Evo me, tu sam. Dvije godine poslije. Izvana se baš puno nije promijenilo. Ali se zato puno promijenilo unutra. 

Moj problem tijekom tog mračnog i izazovima ispunjenog vremena, moja uobičajena preokupacija rastresenošću vanjskog svijeta je počela blijediti. Nisam više bila opterećena s najnovijom modom i besprijekornim izgledom da bi me drugi odobravali. Prestala sam trčati za visokim ciljevima da se mogu pohvaliti svojim dostignućima. Visoke sam pete zamijenila balerinkama. Riješila sam se određenih materijalnih stvari. Moj jedina namjera je bila dokučiti što se događa u meni. Uglavnom sam samo pokušala preživjeti. 

Odjednom sam osjetila kao da sam se probudila iz dubokog sna. Izišla sam iz dubine mog unutarnjeg putovanja kako bi se moj vanjski ja mogao osloboditi. Neću reći da sam izgubila potpun dodir sa stvarnošći. Ne izgledam tragično i još uvijek se uljepšavam, ali neko se vrijeme činilo kao da one vanjske stvari koje su mi toliko značile, nisu uopće niti malo značile. 

Opremljena svojom novonađenom snagom i jasnošću, spremna sam raditi na stvarima oko mene. Moja je kriza daleko od riješene. Ali osjećam se uzbuđeno živjeti moj život. Moje unutarnje putovanje me je povuklo u dubinu moje istine. Sada sam jača, i imam puno više energije nego ikada kako bi osigurala mom vanjskom svijetu bistru refleksiju moje unutarnje transformacije. 


Daljnje čitanje na temu: http://sretnaslucajnost.blogspot.com/2015/02/egzistencijalna-kriza.html








You Might Also Like

0 comments

Flickr Images