Slušaj šapat svog srca... ♥

Kad sam bila malena, voljela sam crtati, pisati, slikati i plesati. Bila sam razigrana i vedra. Bila sam kretivna i slobodna duha. Osjećala...

Kad sam bila malena, voljela sam crtati, pisati, slikati i plesati. Bila sam razigrana i vedra. Bila sam kretivna i slobodna duha. Osjećala sam se ugodno u svojoj koži i izražavala sam svoju osobnost u potpunosti. Slijedila sam svoje srce i radila što sam poželjela. 




U jednom se trenutku to promijenilo. Prestala sam slušati šapat svog srca. Umjesto da slijedim poziv tog nježnog, intuitivnog glasa koji me je usmjeravao prema inspiraciji, radosti, ljubavi, strasti i samoizražavanju, počela sam slušati novi glas. To je bio glas straha. Bio je logičan i racionalan. Umjesto da me nadahnjuje slijediti blaženstvo, poticao me planiranju životnog pravca koji će me zadržati unutar zone komfora. Postala sam viši analitik i osoba koja udovoljava drugima. Vječito sam razmišljala i brinula. Uvijek sam izabrala najsigurniji, najpoznatiji pravac prilikom donošenja odluka. Puštala sam korijenje unutar granica poznatog. Na kraju sam završila ignorirajući sve stvari koje sam voljela i zamijenila ih stvarima koje sam mislila da moram činiti.

Taj prestrašeni glas je glas racionalnog uma. Ponekad ga nazivamo i ego. Njegova je svrha da nas zaštiti. Kad pokušavamo nešto novo, donosi sjećanje od prijašnjih neuspjeha kako bi osigurao da ne probamo ništa što bi moglo uzrokovati još više neuspjeha. Drži nas unutar granice zone komfora gdje su stvari predvidljive i poznate. Neće nas bodriti stvarima koje nas čine sretnima nego će spriječavati da učinimo štetu našem egu. Glas uma je glasan i zapovjednički i često utapa nježan i prekrasan šapat srca i duše.

Naš um nas uči kako biti odgovoran, racionalan, razuman, oprezan, analitičan, taktičan, i vidjeti svijet takvim kakav doista jest. U međuvremenu naše nass srce uči kako uskočiti u nepoznato sa radošću i ljubavlju. Glas našeg uma ili ega nas razdvaja i čini da druge vidimo zasebnima i drugačijima. Energija srca nas otvara i povezuje nas sa svima. Um nas zadržava u beskonačnoj petlji analitičkih misli, dok nas glas ljubavi potiče da rastemo i da se širimo. 

Godinama sam slušala poziv srca. Beskrajno mi je govorilo kroz nalete inspiracije, trenutke strasti, prolaznih osjećaja radosti ili epoha potpunog uzbuđenja. U posljednje vrijeme, pobliže osluškujem što mi srce govori, ali me um odgovara od poduzimanja akcije. Imam sklonost ponavljanju uzoraka ponašanja. Često slušam šapat svog srca, ali kako počnem razmišljati o slijedu tog poziva, moj um uskoči sa strahom i sprječava me da krenem u akciju. 

Prilikom donošenja odluke, često čujemo oba glasa, i glas ljubavi i glas straha kako nam govore u isto vrijeme. Kojeg najčešće poslušamo?

KAKO PREPOZNATI ŠAPAT SRCA
  • Šapat srca je onaj mali tihi glasić kojeg obično ignoriramo ili potiskujemo. 
  • Uvijek je glas ljubavi. 
  • Glas srca pruža podršku, ohrabruje i osnažuje.
  • Podržava rast i vodi nas van zone komforta.
  • Može nas povesti u novo i nepoznato.
  • Ponukati će nas da izrazimo svoju najveću viziju o sebi te da postanemo najbolji što možemo. 
  • Daje osjećaj najsretnijeg osjećaja misli.
  • Možda ćemo dobiti onaj osjećaj uzbuđenja, inspiracije, ljubavi ili strasti.
  • Daje osjećaj vedrine ili razigranosti.
  • Osjećamo se slobodnima.
  • Može nam reći da se oslobodimo određenih stvari koje nam više ne služe.
  • Može nam reći da isprobavamo novi put ili da krenemo novim smjerom.
  • Vodi nas stvarima zbog kojih se osjećamo radosnije i sretnije. 

KAKO SLUŠATI SVOJE SRCE
  • Budi tiha i mirna - umu je potrebna tišina kako bi mogla čuti šapat svog srca. 
  • Osluškuj svoje osjećaje - ako se zbog nečeg osjećaj dobro, slijedi taj osjećaj.
  • Prakticiraj meditaciju otvorenog srca - zatvori oči i fokusiraj se na središte srca. Udahni i izdahni iz dubine središta srca. Osjeti kako se središte otvara i dopusti protok energije u srce. Dok udišeš osjeti kako bijelo svjetlo ulazi u tvoje srce. Dok izdišeš vidi kako ružičasta energija ljubavi izlazi. Postani jedno s osjećajima u tvom srcu. Upoznaj što znači biti povezan sa središtem svog srca i poveži se s energijom tijekom dana kad god budeš imala priliku. 
  • Slušaj glas ljubavi - šapat tvog srca će uvijek vjerovati u tebe, podržavati te, voljeti te i govoriti ti da možeš imati sve što poželiš.
  • Slijedi svoju intuiciju - poduzmi nešto kad primiš intuitivni poticaj. Kako poduzmeš nešto, pokazuješ kako vjeruješ tom glasu i ono će početi govoriti sve glasnije. 
  • Pokreni se -uđi u svoje tijelo i izađi iz uma. Poveži se s tijelom kretnjom. Protegni se, pleši, trči, poskakuj, hodaj, pokreni se. Kad pokreneš svoje tijelo, izlaziš iz svog uma i ulaziš u svoje srce.
  • Budi zahvalna - zahvaljuj na svemu što imaš. Energija zahvalnosti otvara srce.
  • Primijeti i cijeni male stvari. 
  • Pitaj se "Osjećam li se otvoreno ili napeto?" - ako se osjećaš otvoreno, onda se nalaziš u svom srcu. Ako se pak osjećaš napeto, onda se nalaziš u umu.
Odlučila sam da je vrijeme da prekinem svoje stare uzorke ponašanja. Odlučila sam da je jedini način da pronađem istinsku sreću da pojačam glasnost unutarnjeg glasa ljubavi. Prestati ću živjeti za vanjski svijet i prestati ću slušati bojažljiv glas mog uma. Sigurna sam da će glas uvijek biti tamo. Ipak je na kraju riječ o odabiru ljubavi povrh straha, uvijek, bez obzira na sve.




You Might Also Like

0 comments

Flickr Images