Što te motivira u životu?

Koja je tvoja pokretačka sila u životu? Što ima ključno značenje u donošenju odluka i pokreće tvoj život u određenom smjeru? Uvijek sam izn...

Koja je tvoja pokretačka sila u životu? Što ima ključno značenje u donošenju odluka i pokreće tvoj život u određenom smjeru? Uvijek sam iznova fascinirana stvarima koje pokreću ljude i činjenicom da li su primarno motivirani unutarnjim ili vanjskim faktorima i ljubavlju ili strahom. 





Vanjski motivatori uključuju prestiž, novac, uspjeh i postignuća, pohvale, nagrade, materijalna dobra. 

Unutarnji motivatori uključuju ljubav, radost, ispunjenje, strast, svrhu, smisao.

Strah nas kao motivator tjera u potragu za udobnošću, sigurnošću, jednakošću, mirom i sigurnošću. Često nas može i odmaknuti od stvari koje kod nas izazivaju izazov ili nas gurati prema stvarima koje kod nas izazivaju nelagodu.

Ljubav kao motivator nas tjera da proširimo horizonte, da se povežemo s drugim ljudima, da živimo život pun strasti te da postanemo najbolji što možemo. Ljubav nas vodi bliže i bliže onome što želimo. Biti motiviran znači da nas svaki dan neka nevidljiva sila vuče da radimo, da jesmo i da imamo ono zbog čega će naše srce pjevati od radosti. 

Kada smo motivirani vanjskim faktorima, stvari su prolazne. Motivatori se mijenjaju i kad smo pod utjecajem drugih osoba iz vanjskog svijeta. Unutarnja motivacija nikad ne umire. Vođena je smislom značenja i svrhe i nepokolebljivom strašću. 

Većinu sam svojih tinejdžerskih i ranih dvadesetih provela motivirana vanjskim faktorima i strahom. Kroz upravljanje moje egzistencijalne krize bila sam prisiljena naučiti kako se odriješiti vanjskih motivatora i osloboditi se straha koji me je sprječavao u realizaciji onog što sam u stvari željela. 

Proteklih sam godina prestala slušati savjete roditelja i ukućana i uspoređivati se sa prijateljima. Morala sam se osjećati sigurno dok se borim i radim stvari na svoj način. Čak sam prestala gledati TV i čitati novine kako bih izbjegla propagiranje određenih proizvoda i uvriježenih mijenja. Morala sam pronaći svoju istinu i svoju tišinu kako bih pronašla ono iznutra što me uistinu motivira. 

Morala sam naučiti kako poslušati svoje unutarnje vodstvo, kako slijediti svoju intuiciju, kako uroniti u svoje istinske strasti i kako prioritizirati one stvari koje volim raditi. Utišala sam glas svijeta oko sebe i pojačala glas unutarnjeg vodstva. Moja je misija bila pronaći ono što zaista želim u životu i za što sam rođena. 







You Might Also Like

0 comments

Flickr Images