Život pun strasti, svrhe i smisla

Ako sam išta naučila u posljednje vrijeme jest da najviše od svega želim živjeti život ispunjen strašću, svrhom i smislom. Došla sam do toč...

Ako sam išta naučila u posljednje vrijeme jest da najviše od svega želim živjeti život ispunjen strašću, svrhom i smislom. Došla sam do točke gdje više pažnje pridodajem stvarima zbog kojih se dobro osjećam. Ono što sam naučila jest ...




Želim da moje srce pjeva od radosti. Želim doprinijeti svijetu na velik način. Želim pokazati ljudima kako biti najbolji što mogu. Želim slobodu i fleksibilnost kako bih vodila moj profesionalni život na moj način. Želim osjetiti kako mijenjam svijet. Želim da mi je svaki dan ispunjen stvarima koje me usrećuju.  Želim biti kreativna i izražavati se. Želim učiti ljude kako da vole sebe i druge. Želim inspirirati, dati snagu i obrazovati. Želim voljeti što radim svaki dan. Želim pisati. Želim stvarati. Želim ostaviti naslijeđe. Želim se osjećati strastveno i uzbuđeno. Želim pomoći drugima da ostvare svoje vizije. Želim znati da sam najbolja što mogu biti i želim izražavati prirodne talente i raditi ono za što sam rođena. 

Pokušala sam povezati dijeliće kako bih sastavila sliku kako bi život vođen strašću, svrhom i smislom trebao izgledati. Kako ta slika postaje jasnija, rješavam se stvari u svom životu koje ne spadaju u tu sliku i fokusiram se na stvari koje su usklađene sa slikom. 

Nisam više zadovoljna s površnim životom. Želim doći do srži činjenice tko sam i zašto sam tu. Ne mogu više ignorirati svoj unutarnji glas. Trebam strast, svrhu i smisao u svom životu. Vođena sam potrebom da služim, osnažujem, inspiriram, učim i mijenjam svijet.

Umorna sam od praznine, letargije i frustracija koje dolaze kad radiš nešto što jedino puni ego a ne srce. Zašto je ego bitniji od srca?

Ako, kao i ja, na bilo kojoj razini osjećaš da strasti, svrhe i smisla nedostaje u tvojem životu, vrijeme je da kreneš na unutarnje putovanje samootkrića. Vrijeme je da saznaš što voliš raditi i za što si rođena. 

Možda ti odgovori na sljedeća pitanja mogu pomoći ...

Tko sam ja?
Što radim ovdje?
Koje jedinstvene vještine i talente moram pokazati svijetu?
Što me čini strastvenom?
Koji je moj smisao?
Što daje smisao mom životu?
Što volim raditi?
U čemu sam dobra?
Što sam voljela raditi dok sam bila dijete?
Što volim raditi u slobodno vrijeme?
Kad bih uistinu poslušala svoj unutarnji glas, što bi rekao? Što bi mi savjetovao da radim? 
Što me čini sretnom?

Uzmi vremena i poveži se sama sa sobom. Kad radiš ono što za što si rođena, nikakav dodatan trud nije potreban. Oslobodi se straha koji te obuzdava. Imaj hrabrosti pogledati unutra, poslušati svoj unutarnje vodstvo i stvoriti život vođen ljubavlju, strašću, svrhom i smislom. 





You Might Also Like

0 comments

Flickr Images