35 afirmacija koje će promijeniti tvoj život

Ako vjeruješ frazi ono si što misliš, onda život doista proizlazi iz tvojih misli. No, ne možemo se osloniti isključivo na misli; misli mor...

Ako vjeruješ frazi ono si što misliš, onda život doista proizlazi iz tvojih misli. No, ne možemo se osloniti isključivo na misli; misli moramo prevesti u riječi i na kraju u akciju kako bi manifestirali naše namjere. To znači da moramo biti vrlo oprezni s našim riječima, odabirati samo one koje rade u našu korist i njegovati više dobro. Afirmacije pomažu očistiti naše misli i restrukturirati dinamiku našeg uma, tako da uistinu počinjemo misliti kako ništa nije nemoguće. Riječ afirmacija dolazi od latinske riječi affirmare, što znači učvrstiti, ojačati.



Afirmacija nas uistinu ojačaju, pomažući nam vjerovati u potencijal akcije za koju želimo da se manifestira. Kad verbalno afirmiramo snove i ambicije, u tom trenutku dobivamo moć s dubokim osjećajem hrabrosti koji će naše čežnje pretvoriti u stvarnost. 

Afirmacije su dokazane metode samousavršavanja zbog svoje sposobnosti reprogramiranja uma. Slično kao tjelovježba, one podižu razinu hormona koji su zaslužni da se osjećamo dobro i tjeraju naš um kako bi formirao novu nakupinu neurona pozitivnog razmišljanja. U slijedu misao-govor-akcija, afirmacije igraju sastavnu ulogu razbijanjem uzoraka negativnih misli, negativnih govora i, s druge strane, negativnih akcija.  

Umjetnost izgovorene riječi je presudna u formiranju naše budućnosti. Čvrsto vjerujem da na svemir možemo utjecati riječ po riječ. Ako ih diktiramo skladno našim željama, ono će odgovoriti. Kad izustimo zvuk, emitiramo zvučne valove u svemir. Zvučni val probija zrak i postaje stvarni predmet. Stoga postoji u našem svijetu, neopipljiv i nevidljiv. Tišina su prazne riječi, jer svaki slog kojeg izgovorimo angažira energiju prema nama ili protiv nas. Ako stalno govoriš "Ne mogu," energija tvojih riječi odbija univerzalnu silu protiv tebe. Ali ako kažeš "Ja mogu!" svemir će te obdariti sa sposobnostima koje će potvrditi to činjenicu. Zato govori, odreci se svojih strahova i očisti svoju ljutnju, predvidi svoju budućnost i ostvari sve svoje potencijale sa 35 afirmacija koje će ti promijeniti život:

1. Arhitekt sam svog života: izgrađujem mu temelje i odabirem sadržaj.
2. Danas sam prepuna energije i radosti.
3. Moje tijelo je zdravo, moj um briljantan, moja duša je mirna.
4. Nadilazim negativne misli i niske postupke.
5. Imam bezbroj talenata koje počinjem koristiti danas.
6. Opraštam onima koji su me povrijedili u prošlosti i mirno se odriješavam od njih. 
7. Rijeka suosjećanja ispire moju ljutnju i zamjenjuje je s ljubavlju.
8. Moj korak vodi Duh prema onome što moram znati i raditi.
9. (Ako si u braku) Moj brak postaje jači, dublji i stabilniji svaki dan.
10. Posjedujem sve kvalitete za uspjeh.
11. (Za poduzetnicu) Moj posao raste, širi se i napreduje.
12. Kreativna energija kipi iz mene i vodi me novim i briljantnim idejama.
13. Sreća je izbor. Svoju sreću temeljim na vlastitim dostignućima i blagoslovima.
14. Moja sposobnost osvajanja mojih izazova je neograničena, moj potencijal uspjeha je beskonačan.
15. (Za nezaposlene) Zaslužujem biti zaposlena i dobro plaćena za svoje vrijeme, trud i ideje. Svakim sam danom bliže pronalaženju savršenog posla za mene.
16. Hrabra sam i zauzimam se za sebe.
17. Moje su misli ispunjene pozitivnošću i moj je život bogat prosperitetom.
18. Danas napuštam stare navike i usvajam nove navike.
19. Mnogi me vide kao uzor i prepoznavaju moju vrijednost; cijenjena sam.
20. Blagoslovljena sam nevjerojatnom obitelji i divnim prijateljima.
21. Prepoznajem svoju samovrijednost, moje samopouzdanje je u visinama.
22. Sve što se događa sada, događa se za moje konačno dobro. 
23. Ja sam pogonska sila; neuništiva sam.
24. Iako su vremena teška, ona su samo kratka faza života.
25. Moja budućnost je idealna projekcija onog što predviđam sada.
26. Moj trud je podržan iz strane svemira, moji se snovi manifestiraju u stvarnost pred mojim očima. 
27. (Za slobodne) Idealan partner za mene će doći i prije nego što očekujem.
28. Zračim ljepotom, šarmom i uglađenošću.
29. Pobjeđujem svoju bolest; svladavam je sustavno svaki dan.
30. Prepreke se miču iz mog puta; moj put ide prema velikim stvarima.
31. Danas se budim sa snagom u srcu i bistrinom u umu.
32. Moji sutrašnji strahovi slabe.
33. Pomirena sam sa svim što se dogodilo, što se događa i što će se dogoditi.
34. Moja je narav božanska; ja sam duhovno biće.
35. Moj život tek počinje. 


Možeš koristiti bilo koju od ovih tvrdnji ili napraviti vlasiti jedinstveni spoj na temelju osobne želje i potrebe. Najvažnije je uspostaviti duboku komunikaciju sa svemirom - svaku od afirmacija izreci s uvjerenjem sa svojim jedinstvenim glasom, i neka se dogodi u stvarnom svijetu





You Might Also Like

0 comments

Flickr Images