Pronađi svjetlo u tami

Život ti ne ide po planu? Ili, bez obzira na sav tvoj trud, stvari se jednostavno ne odvijaju kako si očekivala ili planirala? Mene to jako...

Život ti ne ide po planu? Ili, bez obzira na sav tvoj trud, stvari se jednostavno ne odvijaju kako si očekivala ili planirala? Mene to jako frustrira.

Vidiš, razumijem zakon privlačnosti, i već je donio pozitivne promjene u moj život. Vjerujem da sam kreator svog života, svih svojih doživljaja i preuzimam 100% odgovornost za sve što se u mom životu događa. Vrlo sam osjetljiva na dnevne doživljaje i uvijek se ponovno iznenadim kad moje misli ili osjećaji privuku nešto k meni. 




Međutim, ponekad se osjećam kao da zakon privlačnosti jednostavno nije na mojoj strani. Čini mi se kao da sve stvari radim pravilno, ali jednostavno ne mogu doći do željenog rezultata. Prije sam mislila da radim nešto krivo, ali sad to vidim na drugačiji način. 

Ego vs. čovjek
Uvijek postoje dva načina kako živjeti svoj život. Jedan je način iz uma/ega gdje vjeruješ da ti vodiš show. Ti odlučuješ. Ti odabireš put. Vjeruješ u ono što je dobro za tebe i ne odustaješ od toga. Drugi je način više duhovne prirode. Tu shvatiš da tvoja viša instanca zna sve, a ne ti sama. Shvatiš da si tek prijevozno sredstvo za izražavanje svog bića.

Možemo misliti da smo tek isključivo um i tijelo, ali u biti mi smo duhovna bića sa svrhom i poslanstvom. Postoje stvari koje moramo naučiti i sposobnosti koje moramo razviti. Početak života počinje oslobađanjem od našeg arogantnog ega kojeg dobro poznajemo i uistinu priznamo da u biti neznamo ništa u usporedbi s našom višom instancom i univerzalnim umom. 


Ponekad, ono što želiš sama za sebe, nije skladno onome što tvoja viša instanca želi za tebe. Kad se stvari ne odviju onako kako si željela, možda zapravo tvoje misli i želje nisu u skladu s većim planom koji je za tebe namijenjen. 






You Might Also Like

0 comments

Flickr Images