Postojanje vs. djelovanje

Polariteti i kontrasti upravljaju svemirom. Imamo vruće i hladno, brzo i polako, unutarnje i vanjsko. Važno je naučiti kako balansirati van...

Polariteti i kontrasti upravljaju svemirom. Imamo vruće i hladno, brzo i polako, unutarnje i vanjsko. Važno je naučiti kako balansirati vanjsko vrijeme akcije s unutarnjim vremenom refleksije. Moramo pronaći taj balans između užurbanog života i potrebe za usporavanjem. Moramo naučiti kako balansirati i integrirati naše postojanje i naše djelovanje



Nakon dugog razdoblja intenzivnog rada, često smo pozvani vratiti se jednostavnosti postojanja. U drugu ruku, nakon dužeg razdoblja odmora i regeneracije naša nas tijela pozivaju da se probudimo i krenemo u svijet kako bi iskoristili novu energiju koju smo pridobili. 

Volim mirno vrijeme. Dopušta mi da smirim svoj um i preusmjerim svoj fokus. Imam priliku brinuti se o svom tijelu i ponovno se povezati sa svojom dušom. Osjećam se njegovano, sigurno i ugodno. Dok je to stanje vrlo lijepo mjesto, nije dugoročno rješenje. Pozvana sam istupiti u svijet, i kao izazov ponijeti sve što sam naučila sa sobom. 

Pouka svakog iskustva je naučiti kako bolje integrirati postojanje i djelovanje. Željela bih biti sve ili ništa osoba. Ili sam osredotočena na unutrašnjost i gubim želju po vanjskoj akciji ili sam osredotočena na akcije i moj osjećaj unutarnje povezanost nestane. 

U ovom trenutku, u ovoj fazi akcije, ponekad se osjećam kao da nisam niti u svom tijelu. Nisam niti svjesna svega onog što se događa u mome tijelu. Vanjski rezultati koje moram ostvariti u svijetu oduzimaju prednost mog unutarnjeg stanja. Činiti ću stvari koje ugrožavaju moje unutarnje stanje kako bih ostvarila željeni vanjski rezultat. Natjerat ću se vježbanju čak i kad sam umorna. Neću uzeti pauzu za ručak iako mi tijelo govori da je gladno. Ustat ću ranije i napraviti stvari čak i kad sam nenaspavana. Neću se obazirati na želje po priznanjem ili svoju intuiciju.

Nakon tihog razmišljanja, mislim da sam došla do rješenja. Odlučila sam da je jedna od ključnih stvari koja će mi pomoću u ovom napetom vremenu jest živjeti svjesnije





You Might Also Like

5 comments

Flickr Images