Vrijeme je za priču o ljubavi!

Jučer sam doživjela katarzu. Nešto se je u mom životnom pogledu promijenilo. Pronašla sam novu jasnoću zašto je moj život takav kakav jest ...

Jučer sam doživjela katarzu. Nešto se je u mom životnom pogledu promijenilo. Pronašla sam novu jasnoću zašto je moj život takav kakav jest i zašto sam ja takva kao što jesam. Dobila sam prekrasan uvid u moć priče i priča koje pričamo o sebi. Jedna mi je rečenica promijenila svijet jučer. 




"Ti si priča koju pričaš o sebi. Počni pričati novu priču."

Odjednom sam shvatila da je naš život samo kulminacija priča koje pričamo. Pričamo priče o tome tko smo i koje su naše mogućnosti. Pričamo priče o ljudima, mjestima i događajima. Kad nam se nešto dogodi, ispričamo priču i damo joj značenje. Imamo izbor interpretirati svaki događaj na bilo koji način želimo. Sve su stvari neutralne dok ne počnemo pričati priču o tome što one znače. 

Stvari nemaju značenje, mi pridodajemo značenje svemu ... nikad okruženje ne daje značenje, nikad nije bit u događajima, nego u značenju kojeg mi pridodajemo svemu - kako ih interpretiramo - to nas uobličuje tko smo danas i tko ćemo postati sutra. 

Pretpostavimo ovu situaciju. Probudiš se jednog jutra i odeš na posao. Dođeš na posao, tvoj te šef posjedne i kaže ti da si višak. Izgubila si posao. Kako ćeš odgovoriti? Koje ćeš značenje pridodati ovom događaju i koju ćeš priču ispričati? Hoćeš li ispričati priču o strahu ili priču o ljubavi?


KOJU SI PRIČU PRIČAŠ?
Koje priče pričaš o svom životu? Bilo kakve one bile, pobrini se da ti se sviđaju jer će ti se ostvariti. Ako želiš promijeniti bilo koji aspekt svog života, sve što moraš učiniti jest početi pričati novu priču o tome tko si. 

Moraš prestati pričati priču o tome kako uistinu stvari stoje i kako su stajale do sada i umjesto njih počneš pričati priču o tome kako želiš da stvari stoje. Tvoje su priče samoispunjavajuće proročanstvo. Kvaliteta tvojih priča određuje kvalitetu tvog života. Tvoj je život neposredna refleksija tvojih priča. Ona si osoba koja misliš da jesi. 

Prestani pričati priče o tome što kako ne možeš imati ono što želiš, ili o tome kako nikad nemaš dovoljno novca, ili kako ne možeš pronaći idealnog partnera ili o svim stvarima koje ti se ne sviđaju na poslu, ili o stvarima koje ti se ne sviđaju na određenim ljudima, ili o tome kako je loše vrijeme, ili o svim lošim stvarima u svijetu, ili o tome kako ti obitelj dodijava, ili o tome kako nikako ne možeš izgubiti suvišne kilograme...

Počni pričati priče o ljubavi i snazi. Pričaj priče o svim stvarima koje voliš u svom životu, pričaj priče o stvarima koje voliš na ljudima u tvom životu, ili o novcima koje imaš, ili o svim stvarima koje su izvrsne u vezi tvog posla, ili o svim predivnim stvarima koje će tek doći, ili o svim stvarima koje su prekrasne i savršene na tvom tijelu, ili o svim talentima i vještinama koje posjeduješ ili o svim divnim stvarima koje vidiš oko sebe u svojem svijetu. Pričaj priču o mogućnostima, nadama, blagoslovima, ljubavi, podrškama, obilju i uspjesima. 

Zamijeni svoje priče o strahovima s pričama o ljubavi. Kako ćeš prepoznati priču o strahovima? Prepoznat ćeš je po tome kako se osjećaš. Kad se osjećaš potišteno, nemotivirano, tužno, bespomoćno, ljutito ili prestrašeno, vrlo je vjerojatno da samoj sebi pričaš užasnu, negativnu priču o strahu. Kad si pričamo priču o ljubavi osjećamo se nadahnuto, lagano, sretno, osnaženo, motivirano, strasno i kao da je sve moguće. Odaberi ljubav, a ne strah. 

Vrijeme je da se probudimo. Vrijeme je, za svakog od nas, da počnemo preuzimati odgovornost za priče koje pričamo u svojim vlastitim životima. Svemir nam šalje poziv za buđenje i moramo poslušati. Svatko od nas je pozvan da ispriča priču o sebi i svojem životu, i novu priču o mogućnostima. Moramo zamijeniti priče o strahovima s onima o povezanosti, miru, velikodušnosti, ljubavi, obilju i radosti. Preko novih priča o sebi ćemo stvoriti nov život pun ljubavi i radosti i stvoriti svijet ispunjen povezanošću i novim mogućnostima. 





You Might Also Like

0 comments

Flickr Images