Gospodar svojeg unutarnjeg stanja

Moje duboko putovanje do samootkrića me je povelo kroz mnogo zavoja i okreta, ali sam nedavno shvatila da je moja sposobnost preuzimanja ko...

Moje duboko putovanje do samootkrića me je povelo kroz mnogo zavoja i okreta, ali sam nedavno shvatila da je moja sposobnost preuzimanja kontrole nad mojih mislima i osjećajima ono što je stvorilo najveće promjene u mom životu. 




POTRAGA ZA SREĆOM
Jedna stvar koja je postala najvećim fokusom mog putovanja je nivo sreće kojeg doživljavam iz dana u dan. Prije godinu dana sam donijela odluku sreću učiniti mojim prioritetom broj jedan. Postala sam opsjednuta s time kako sreću zadržati. Toliko mi se dopao dobar osjećaj da kad sam se osjećala loše, postalo je nepodnošljivo.

Što je čudno, jer sam uvijek prije uspjela tolerirati loše dane. Ako bih se probudila i osjećala potišteno, negativno, ljutito ili frustrirano, postala bih jednostavno ravnodušna prema činjenici da imam "loš dan" i ne bih ništa poduzela da to promijenim. Pronašla bih nekog ili nešto na koga ću svaliti krivnju i onda se žaliti i koprcati cijeli dan. Ali u posljednje vrijeme, ti su loši dani postali neprihvatljivi, što me je ponukalo da istražim što ih zapravo uzrokuje. 

Kad imam loš dan, mogu staviti na popis stotine razloga, izgovora i stvari na koje mogu svaliti krivnju mojeg nezadovoljstva. Ali na kraju, uzrok mog  nezadovoljstva je način mog razmišljanja. Što me vodi k tome o čemu danas želim i pisati...

NE DOPUSTI DA TE VANJSKI SVIJET KONTROLIRA
Većina nas se osjeća prilično dobro kad stvari u našem životu idu dobro. Ali čim se nešto negativno dogodi, ili se stvari ne odvijaju kao što smo očekivali, počinjemo se loše osjećati. Koristimo situacije u vanjskom svijetu kao izgovor kako bi si dopustili da se loše osjećamo. Krivimo događaje ili ljudi izvan nas kad smo nezadovoljni. Toliko smo pod utjecajem vanjskog svijeta da dozvoljavamo da događaji i okolnosti izvan nas diktiraju kako se osjećamo iznutra. 

Kao rezultat, pokušati ćemo sve da zadržimo kontrolu nad vanjskim svijetom. Uvjereni smo  ako postavimo svijet kako želimo, da ćemo zauvijek biti sretni. Uvjereni smo da ukoliko eliminiramo sve stvari u svom životu i u našem svijetu koje nam se sviđaju, koje nas živciraju ili koje potiču negativne osjećaje u nama, da se nikad nećemo osjećati loše. Većinu sam svog života provela kao control freak da sam čak nakon saznanja o zakonu privlačnosti postala opsjednuta idejom stvaranja života upravo onakvim kakvim želim da bih bila sretna svaki dan. 

NAŽALOST, TAKO TO NE FUNKCIONIRA...
Budi sretna bez obzira na sve. Moraš naučiti kako biti sretna, bez obzira na to što se događa oko tebe. Sreća dolazi iznutra i ne proizlazi isključivo iz svijeta koji je nastao pod tvojom komandom. 

Tvoj nivo sreće na bilo koji dan je u izravnoj vezi s tvojom sposobnošću upravljanja svojeg unutarnjeg stanja. Ti moraš odlučiti kako se želiš osjećati. Ne čekaj da nešto izvan tebe  određuje da li ćeš danas biti sretna ili mrzovoljna. Umjesto toga odluči kako ćeš se osjećati dobro bez obzira na sve. 

Iskreno, ne mogu dovoljno detaljno opisati učinak koji proizlazi iz ove jednostavne dnevne odluke. Svakog jutra kad se probudim, jednostavno odlučim kako ću se danas osjećati, bez obzira na događaje oko sebe. Kad se nešto "loše" dogodi, može me srušiti na početku, ali tada se podsjetim na obvezu koju sam dala samoj sebi da se dobro osjećam, i pronađem način da to promijenim. Istinska moć dolazi iz odluke kako se želiš osjećati. Možda ne možeš kontrolirati sve okolnosti oko tebe, ali zato možeš kontrolirati svoju reakciju na njih!




You Might Also Like

0 comments

Flickr Images