Osjećati se dobro

"Promjena osjećaja je promjena sudbine". Neville Goddard Radim sve što mogu kako bih se osjećala najbolje što mogu većinu vre...

"Promjena osjećaja je promjena sudbine". Neville Goddard

Radim sve što mogu kako bih se osjećala najbolje što mogu većinu vremena, jer smatram da su naši osjećaji ključnog značenja. Ako slijediš Zakon privlačnosti već sigurno znaš da ono što osjećaš to i privlačiš. Dobivaš ono što daješ. Privlačiš u svoj život ono što misliš i ono čemu daješ fokus. Tvoje su emocije indikator privlačenja dobrih ili loših stvari. Kad se osjećaš dobro, dobivaš više onog zbog čega se osjećaš dobro, i kad se osjećaš loše, dobivaš više onog zbog čega se osjećaš loše. 

Sjećam se kad sam došla do točke u životu kad mi je jedina preokupacija bila osjećati se dobro uvijek i to je bilo bitnije od svega. To je bio moj cilj. Odlučila sam da se povrh svega želim osjećati dobro svo vrijeme. Uskoro sam shvatila da kako bih osigurala neprestani osjećaj sreće, da ću se morati osloboditi svoje ovisnosti negativnog osjećanja. 

Moja je ovisnost o negativnosti bila čvrsta, i kako bih se je riješila morala sam se riješiti puno navika koje mi nisu služile. Podugačka je lista stvari kojih sam se morala riješiti; prigovaranje stvarima koje mi se nisu svidjele, okrivljavanja drugih ljudi kad je nešto krenulo po zlu, kukanje o stvarima koje mi se nisu svidjele na drugim ljudima, zlostavljanje drugih vozača na cesti, potreba biti uvijek u pravu, cjepidlačenje dijelova mog tijela i pronalaženja svih nedostataka, bla bla bla, lista se nastavlja ...

Sva ta negativna ponašanja su me blokirala i skrenula od sreće. Iako još uvijek podilazim tome ponašanju, moram priznati da sam radikalno smanjila količinu vremena koju potrošim na te aktivnosti. I kad se nađem da im opet podilazim, radim sve kako bih to ponašanje preokrenula. 

Međutim, iz nekog razloga to nije bio slučaj ovaj vikend. Loše sam spavala i probudila sam se još u gorem stanju. Bila sam umorna i vrlo neraspoložena i nisam se nikako mogla riješiti tog negativnog osjećaja. Um mi je bio maglovit i nikako nisam mogla dostići jasnost ili lakoću razmišljanja. 

Nakon dva dana pokušavanja, napokon sam uspjela promijeniti to teško osjećanje i sad dok pišem ovaj tekst, tek se sad opet dobro osjećam. Dok je ovakva pojava rijetkost za mene u posljednje vrijeme, shvaćam da se dosta ljudi tako osjeća većinu vremena ili možda čak svaki dan svog života. Često se stvari događaju i mi jednostavno na njih reagiramo, ne shvaćajući da imamo izbor osjećanja i reakcije. 




You Might Also Like

0 comments

Flickr Images