Dječjim korakom u novi život

Često se loše osjećamo jer smo vođeni negativnim mislima. Vrlo je jednostavno podleći brizi, jadikovanju ili analiziranju svakog događaja. ...

Često se loše osjećamo jer smo vođeni negativnim mislima. Vrlo je jednostavno podleći brizi, jadikovanju ili analiziranju svakog događaja. Najjednostavnije bi bilo isključiti um i krenuti dalje.

Odličan alat koji pomaže kod takvog stanja je napredovanje "dječjim korakom". Čula sam da se ovaj alat još naziva i premošćivanje i penjanje. Obuhvaća mijenjanje načina razmišljanja malim dječjim korakom iz negativnog razmišljanja u pozitivno razmišljanje. Kad se osjećamo uistinu besmisleno i naše su misli zapele, gotovo je nemoguće odmah "preskočiti" na istinski sretnu misao. Zato kreni do sretne misli dječjim korakom. Posegni za bilo kojom misli zbog koje se osjećaš i malo bolje. Obrati pozornost na to kako se osjećaš dok to radiš, i kako od te jedne misli napreduješ prema drugoj misli i trećoj te kako se postepeno osjećaš malo bolje. 

Na primjer: Recimo da pokušavaš dobiti posao, i zapela si u nekom čudnom negativnom razmišljanju i osjećaš se napeto, tjeskobno i uplašeno. Tvoje misli su sliče ovome: "Stvarno želim ovaj posao, ali ne mislim da ću ga dobiti. Nisam dovoljno dobra za njega. Nemam potrebne vještine ili iskustvo i nisam dovoljno pametna. Sigurna sam da postoji nekolicina drugih koji su daleko bolji do mene".

Umjesto da se koprcaš na istom mjestu, kreni dječjim korakom van tog razmišljanja kako bi došla do "mjesta" gdje ćeš se dobro osjećati. Na primjer:"Nisam sigurna da ću dobiti ovaj posao, ali mogu pokušati i vidjeti što će biti. Možda nemam potrebne vještine za ovaj posao, ali ispunjavam neke od kriterija. Prijavila sam se već na radna mjesta u prošlosti za koja nisam imala potrebne vještine i pozvana sam bila na intervju i dobila sam posao. Dodatno, vrlo brzo učim i sigurna sam da ću se brzo uhvatiti u koštac. Sama pomisao na ovaj posao me usrećuje i znam da ću doprinijeti mnogo. Definitivno se prijavljujem jer smatram da mogu uspješno odraditi ovaj posao i imam mnogo stvari koje oni traže."

To bi trebali raditi stalno. Sami sebe odgovaramo iz negativnog razmišljanja i dječjim korakom ulazimo u pozitivno razmišljanje. Ne samo da bi se naše raspoloženje popravilo, već bi pozitivno razmišljanje dramatično popravilo naše šanse za pozitivan ishod.





You Might Also Like

0 comments

Flickr Images