Život svaki dan

Moja odsutnost i manjak inspiracije su me natjerali da bacim još jedan pogled na ovaj blog i razlog zbog kojeg sam ga započela. Smatram da ...

Moja odsutnost i manjak inspiracije su me natjerali da bacim još jedan pogled na ovaj blog i razlog zbog kojeg sam ga započela. Smatram da bilo kad ponestane motivacije u bilo kojem aspektu života, to je pravo vrijeme da preispitamo taj dio života i podsjetimo se zašto još uvijek ustrajemo. 


Ovaj je blog rođen iz moje osobne želje življenja dana za danom. Našla sam se na točki kad sam puno vremena provodila razmišljajući o tome što zapravo želim, i sad mi se prvi puta čini kako sve stvari koje želim se uistinu mogu ostvariti. 

Fokusirala sam se na veličinu svojih snova, i kako nedostižnim se čine, i na sve stvari koje bih trebala raditi da te snove i ostvarim. Izmijenjujem osjećaje straha, strepnje, sumnje i tjeskobe dok razmišljam o budućnosti i o velikoj zadaći koja me čeka. Tu sam shvatila da moram promijeniti način razmišljanja. U tom sam trenu odlučila da živjeti svoj život svaki dan najbolje što znam.

Što mogu učiniti danas?
Odlučila sam fokusirati se na stvari koje mogu učiniti danas a koje će me voditi prema ostvarenju mojih snova, umjesto fokusa na sve stvari koje ću trebati napraviti u budućnosti. Shvatila sam da ako svaki dan poduzmem jedan korak, jednu radnju, ili napravim barem jednu stvar u pravom smjeru, to će me dovesti do ostvarenja mojih snova. Iznova se podsjećam da se moja iskrena moć nalazi u ovom trenutku. Ne mogu predvidjeti što će se dogoditi sutra, za tjedan dana ili za godinu dana, i sigurno to ne mogu kontrolirati. Zato se vraćam jedinoj stvari koju mogu kontrolirati - sadašnji trenutak. Kako mogu stvoriti najbolji sadašnji trenutak? Tko mogu postati u sadašnjem trenutku i što mogu učiniti da stvorim budućnost koju želim?

Odlučila sam "predvidjeti" svoj savršen dan. Tko ću biti, koje radnje ću poduzimati, koje korake poduzeti i koju granicu odrediti. Shvatila sam da ako živim svaki dan na najbolji mogući način, tada će moj život biti kulminacija savršenih dana.

Pod pojmom savršen dan ne mislim da sve oko mene mora biti savršeno, i da sve što se oko mene događa da je isto tako savršeno i pozitivno i baš onako kako to želim. Više je u vezi kako se osjećam, kakva osoba postajem i kako se ponašam. Za mene to znači pronaći unutarnju snagu i povratiti sposobnost kreatora svog života. Htjela sam stvoriti dan baš onako kako to želim. Međutim, kako bih to stvorila moram se fokusirati na sadašnjost, prestati brinuti o budućnosti i jednostavno živjeti svoj život trenutak po trenutak s potpunom pažnjom. 








You Might Also Like

3 comments

Flickr Images